UAH is secular, intellectual and non-aligned politically, culturally or religiously email discussion group.

{UAH} The Sun mistakenly reports Prince Philip is dead

The Sun mistakenly reports Prince Philip is dead
Lucy Pasha-Robinson
© Provided by Independent Print Limited The Sun newspaper mistakenly published a story suggesting Prince Philip had died.

The title, owned by Rupert Murdoch's News UK, posted a story online with the headline: "Prince Philip dead at 95, how did the Duke of Edinburgh die, etc etc."

The story read: "Prince Philip, otherwise known as the Duke of Edinburgh, was the husband of Queen Elizabeth II."

"He was married to Queen Elizabeth II. The pair had four children together - Prince Charles, Princess Anne, Prince Andrew and Prince Edward."

French media also mistakenly published stories wrongly suggesting the Duke of Edinburgh had died.

prince-philip-dead.png© Provided by Independent Print Limited prince-philip-dead.png

The article was deleted within minutes of publication, but continued to appear in searches on Google. It was published after the Queen called an emergency meeting at Buckingham Palace. 

Gwokto La'Kitgum
"Even a small dog can piss on a tall building" Jim Hightower

Disclaimer:Everyone posting to this Forum bears the sole responsibility for any legal consequences of his or her postings, and hence statements and facts must be presented responsibly. Your continued membership signifies that you agree to this disclaimer and pledge to abide by our Rules and Guidelines.To unsubscribe from this group, send email to:

Sharing is Caring:



Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive